Lite shopping

Hej hopp :)

Nu känns det verkligen att det är söndag. Att klockan är lite över tio, att måndagen med stora steg närmar sig.. Jag hinner knappt med veckorna känns det som! Eftersom jag jobbar varje dag nuförtiden glömmer jag helt bort dagarna! att det på tisdag bara är tre veckor kvar till Thailand är stört läskigt!

Ikväll har jag + familj varit hemma hos Malin och haft planeringskväll med hennes familj :) Vi tog med oss 7 pizzor som gick åt snabbt och därefter planerades lite vettigt! Malin o jag visade upp vad vi förberett så att våra päron inte kunde ha ngt att klaga över, bra jobbat tyckte vi.

De korta raster jag haft i helgen har gått till shopping, vilket var längesen nu! Blev ett Monroe-linne från H&M och en blus i söta färger, även den från H&M. Rosa + blommor är vanligtvis inte min starka sida, men nu fick den följa med hem o styra upp min svart/vita garderob! =) Kan nog passa till ett par shorts i paradiset också.

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback