Kan det vara så att..

..våren är på väg? Jag hoppas och håller alla fingrar o tår, för nu orkar jag inte med vintern längre! Man kan ju hoppas att våren är här på riktigt när vi kommer hem från semestern. Den 1 april borde det väl ändå kunna vara vår? Idag när jag vaknade kändes det som att den åtminstone vill komma fram, men termometern visar trots allt -5 grader...

Solen skiner idag vilket iaf gör mig på gott humör, luften känns frisk och katterna har fått frispel här hemma vilket oftast tyder på att de vill ut o känna våren :P!

Liiite vårigt är det ändå


Kommentarer
Anonym säger:

samma här gumman! Det känns i hela kroppen och fåglarna kvittrar och solen skiner =) Åh, let it be true! =) loooove you PS. gud vad hjalle ser snuttig ut med lilla näsan =)

2010-02-11 | 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback