Biokväll

Helgen susade förbi med två lediga dagar, massa tid för sömn och fint sällskap både fredag och lördag! Idag har jag jobbat ute på Nova till fyra och sen mötte jag upp pappsi som jobbade på kontoret, tog med honom till favoritmatstället vid Triangeln. Världens godaste och prisvärda thaimat, även pappa blev förtjust =). Sen kom Malin o mötte oss, och så träffade vi mamsi och så gick vi tre på bio.

Mamma har länge tjatat om att hon ville se It's complicated, och vi var inte sena att hänga på! Det var en mycket bra film, riktigt rolig emellanåt och jag som är känslig när det gäller familjer och kärlek satt o grät ner i popcornen.. jag i ett nötskal antar jag. Men absolut en film värd att se! Meryl Streep är en fantastisk skådespelerska, så även Alec Baldwin.

Om ni inte sett den så är det nästan ett måste =)

Kommentarer
F A N C Y säger:

Svar. Tack gumman =) Kommer nog skifta mellan en massa färger i vår! Börjar med den rosa!



Förresten, spel och myskväll hos Alex någon dag i veckan! Någon dag du inte kan?

2010-02-22 | 12:19:30
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback