21 days

God morgon! :)

Jag vaknade upp på ett fantastiskt humör idag. Det är väl härligt? Solen skiner inte ens, jag är bara så glad. Jag mår bra och det är av många anledningar.

Om tre veckor, eller 21 dagar.. eller 504 timmar - pick and choose - så är det dags. Tiden går sååå fort!!

Nu måste jag verkligen springa in i duschen, torka, locka, sminka - sen jobba. Malin och jag skulle kanske ses ikväll men den lilla plutten har blivit förkyld så vi får väl se. Dessutom är det Malins o Antons dag.. :P ska kanske inte sno henne just ikväll.

Vi hörs senare! Kolla Emelies nya fina blogg www.emeliemartasjolin.blogspot.com !

Jag måste nog skriva ner en kom ihåg-lista för allt jag måste handla inför resan. Listan är snart längre än resan om vi inte börjar handla typ, imorgon. Go go go!



Bjuder på några bilder från världens lyckligaste dag(!!!)



Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback