100203

God morgon! ett snabbt inlägg sen måste jag dra.

Idag blir det jobb i tre små timmar tillsammans med Åsa :) vi ska fortsätta att dekorera och styra upp vår Malmöbutik. Gillar det verkligen! synd bara att timmarna går så fort..

Efter jobb ska jag skynda mig allt jag kan till konserthuset för att hinna med 32an som går mot ön. Måste hinna med träningen ikväll eftersom jag imorse prioriterade kudden! När jag svettats klart där bär det av mot Bunkeflo och en helkväll med Malin. Det är dags att vi börjar planera resan nu, eller inför resan är väl snarare det som måste planeras idag :).

Drinkkväll hos Malin i somras



Kraaam sålänge!

Kommentarer
F A N C Y säger:

Åh tack sötnos! Det var extremt jobbigt men det gick bra. Skönt att vara ledig imorgon! Hörs då?



(L)

2010-02-06 | 22:36:34
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback