Mysmys

Idag har vi haft den första lediga dagen sen vi kom hit. Det har varit sanslöst skönt och välbehövligt så att vi är desto mer taggade imorgon inför kvällens Akademiebesök!

Om vädret tillåter är det volleyboll nere vid Vätterstranden men som det sett ut idag och fortfarande gör, så lär det regna imorgon. Vi får la se! Vi ska åtminstone ner till Akademien, grymt studentställe där det serveras öl & cider för 25 spänn! DET är studentpriser.

Ikväll har jag varit över hos Sandra och klippt o klistrat OCH sytt på våra overaller. Vi klippte av hela överdelen, den är bara ivägen - och så vek vi ner kanten, sydde fint, satte dit ett rött band som "skärp" och så hittade vi en tyglapp med Batman på, passade perfekt till vårt lags Superhjälte-tema!

Vi färgade även våra hår litegrann, Sandras blev mörkbrunt och mitt blev bara lite jämnare efter sommarns solblekning. Lite ljusbrunt!

På vägen hem pratade jag dessutom med min älskade Malin, vi hann med en halvtimme innan jag steg av bussen och det var så skönt att hinna prata ordentligt igen! Har haft så fullt upp hela veckan. Längtar efter dig gumman min!


            

Nu är det dags för en skön, nybäddad säng med ett varmt vintertäcke som faktiskt behövs här (!)

                                    Stay tuned, sleep tight ♥


Kommentarer
Mamma säger:

Snyggt!!!

2010-08-28 | 09:20:25
Malin säger:

SKIT FINT! sexy mama;) Tack för pratstunden igår, behövdes. Saknar dig älskling!

2010-08-28 | 11:21:52
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback