Peeling

God morgon!

Igår när jag kom hem efter jobbet så hade mamma fixat på balkongen. Hon var i full gång med att lägga nytt golv, hade köpt nya möbler och tusentals blommor... det blev hur mysigt som helst! Hon hade också köpt solenergilampor som ska hänga på tegelväggen mellan alla hängblommor, det blev riktigt mysigt. Nu hänger de bara i en klunga men de ska nog hänga mer som på en tvättlina sen :)!

 

Jag har precis skrubbat bort allt på min kropp, allt som gick att få av. Tog tag i tvättsvampen i duschen och öste på med min peelingkräm och fy vad det sved efteråt. Nu är jag iaf inte fläckig längre, det är det värsta jag vet efter en solsemester! Därför fick det åka bort idag tråkigt nog.

Nu ska jag käka frukost och sen torka håret innan jag beger mig ut i, återigen, det uuunderbara vårvädret! :D

Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback