Oldie

Hittade en oldie på lillmisen, var bara tvungen att lägga ut så att Emelie fick se. Frasse var vår första kise som också var den gulligaste ever! Goa runda, puffiga kinder och så himla fin! hihi, jag vet - det är ett djur... Men lika fin för det.


Jag fick aldrig köpt nån cykel idag, jag hittade en rostig gammal dam som jag ville ha men cykelhandlarn ville ha 1000 kr för den. Aldrig! Så det blev ingen idag =). Jag tänker hitta en superbillig cykel. Fick dock håret klippt, det blev en bit kortare men ingen drastisk förändring. Blev plötsligt sugen på kooort, när jag såg Tyra Banks hår i säsong 10 av Top Model, men jag är för feg för det..! Eller?

Nu ska jag nanna,
sov gott ya'll

Kommentarer
emelie sjölin säger:

ÅÅhhhhh, Fnöske!!!! Saknar honom så himla mycket! HIttade en katt här på området som ingen äger och den var skadad, men jag har inga pengar till mat och saker, annars hade jag tagt in den, den var en liten rund frasse =)



Love you

2010-04-29 | 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback