Lyckad helg

Hej hopp!

För att kort sammanfatta helgen har den varit lyckad, med fem 20-åringar att fira, Alex och Erik i fredags och Sebastian, Dennis och Patrik igår. Däremellan har jag jobbat fem timmar i Malmö igår med en ny tjej som var hur go som helst, vilket alltid underlättar lördag på jobbet.

Alex och Erik hade styrt upp festen med champagne, underbar stämning och oväntat många partyhattar. De bjöd även på grillad korv senare, så jäkla uppskattat! Malin och Blad bjöd som vanligt på sina moves =).



 

Kvällen igår var minst sagt lika lyckad, dessutom var det Emelies sista kväll i Sverige, så det var en perfekt avslutning på en mysig månad med Emelie hemma! Vi hade en sjukt rolig kväll med maaassor av dans. Det var längesen jag dansade en hel kväll haha, ja - jag dansade. Anton var go och hämtade mig och Malin när våra fötter blödde, så vi var väl hemma vid fyra och somnade gott.

 







Som en mysig avslutning på en grym helg, åt vi frukost här hemma innan Emelie åkte, pappa kom också över :). Mamma lagade våfflor med grädde och jordgubbssylt. En liten timmes familjemys innan pappa körde Emelie till Svågertorp där tåget mot Danmark väntade. Saknar dig mitt lilla cranberry, längtar tills vi ses! Snart igen ♥

För att toppa denna underbara helg ska jag nu stänga av datorn, tvätta bort gårdagens smink och tillbringa eftermiddagen med Kevin. Vi tänkte köra en långrunda för att sen mysa i detta underbara vårväder som äntligen är tillbaka (för att stanna!!) kan vi ju hålla tummarna för.

Nu är jag sen, hörs senare!

Puss!

 


Kommentarer
emelie sjölin säger:

ÅHH, cranberry, mitt nya smeknamn, like it! =)

2010-04-25 | 19:57:04
Malin säger:

En helt fantastisk helg, love it! awe cranberrymooouu och ciccimoou!=)

2010-04-26 | 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback