Feel good-music

Kom precis hem från tre otroligt snabba timmar på mitt jobb, tiden rann mer eller mindre iväg. Men vi fick gjort mycket idag! Har ändrat om lite igen och nu är där mycket mer plats och det börjar verkligen kännas bra. Det har det gjort länge nu men det är så trivsamt på ett helt annat sätt nu!

Till min stora förvåning tittade solen fram någon gång under dagen. Solen gör mig så glad, det är väl underbart? Solenergi, oh yeah. Vi har även påbörjat en miniskyltning inför alla student- och högstadiebaler som är på gång. Nästa vecka när vi skyltar om i stora skylten ska det bli ett ordentligt balfönster! Jag längtar, det är så jäkla roligt att tänka ut, tänka om, pynta, dekorera och bara ha roligt med Åsa :).

Ikväll ska vi ut och äta för att fira kära farfar som fyllde 80 i mars. Det har blivit lite senare dels för att vi inte firat honom ännu med mamsi och dels för att han blev sjuk sist vi hade bestämt. Så nu ska han firas ordentligt med restaurangmat, kaffe och tårta ♥.

Lyssna på How will I know med Whitney Houston & Hey, soul sister med Train - lite feel good-låtar!




Nu ska vi snart åka, hörs mer sen!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback