100419

God morgon :)! Solen skiner idag också, oh yeah. Det kan inte bli bättre!

Idag ska jag och Emelie ha hela dagen för oss själva, det bestämde vi för nån vecka sen och i fredags var Emelie tvungen att jobba vid fem. Men idag blire en heldag! Vi ska åka in till stan om en liten timme och njuta av vad den har att erbjuda. Till lunch blir det inte sallad vilket det alltid annars blir.. =) Kan nog bli en lunch på Lilla torg!

Igår träffade jag älsklingen igen som kommit hem från Frankrike. Vi grillade här hemma hos pappa och såg Luftslottet som sprängdes med pappsi, Emelie och Anette. Eller den första delen av serien som visats på tv. Emelie har inte sett filmen än så vi ska hyra den ikväll och se filmen istället! Slutet som är så jäkla bra ju! =)

En sak till sen måste jag göra mig klar! I fredags när vi var i stan förälskade jag mig i en skjorta på Tjallamalla, en helrutig skjorta i alla färger men som jag inte hade pengar till. Och i lördags när jag kom hem från Nova hade Emelie en presentpåse till mig... med denna underbara tygbit till mig! Tack så mycket pärlan ♥.

Nu ska jag fixa mig, stay tuned.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback