Sommar eller höst?

God morgon!

Om det är sommar eller höst kan man ju inte riktigt avgöra än. Jag vill ju att det ska bli höst nån gång så jag får mysa runt med alla nya höstkläder, fuskpälsen, stora halsdukar, handskar, kappor, tunna mössor, varm chai latte, och allt detta med mina söta vänner! Jag vet att sommaren är underbar och fantastisk med de sena och ljusa kvällarna och alla lättklädda o brunbrända kroppar, men ärligt talat så är det sällan vi har en hel sådan sommar här. Därför, eftersom sommarvädret har visat sig vara regnigt och blåsigt tycker jag att det är dags för höst - min favoritårstid!

Imorse tvingade John ut mig för att springa, vilket var bra för annars hade jag aldrig kommit igång. Jag säger varenda kväll "oh, imorgonbitti ska jag ut och springa" men har världens sämsta självdisciplin. Har inte varit ute med gympaskorna sen jag var hos Emelie i DK! Shame on me.. Så jag tog mig i kragen 07:50 och kom hem igen 08:23 och det fick räcka! haha, konditionen är långt ifrån ok nu men det får bli mitt tvåveckors-projekt för bra ska den iaf bli igen! :) Jag är superladdad nu!

Trots att det regnade lite var det en jätteskön runda, riktigt frisk luft och det var så skönt att andas in hösten!

Nu måste jag duscha, packa till pappa, städa mitt rum och gästtoan sen ska Malin förgylla min dag i stan :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback