Shanghai, baby!

Ciao!

Jag körde iväg till pappsi och fick lite saker utskrivna och fixade och sen så åt vi en god lunch på hans jobb. Riktigt god husmanskost, pannbiffar med brunsås och potatis och goda grönsaker till, längesen jag åt något sånt! När vi var klara med en trevlig lunch körde jag hem igen, duschade, sminkade och torkade håret för att sen köra till Entré där jag uträttade några ärenden.. :P hemliga sådana.

Eftersom mamma har åkt till Sälen en vecka med min moster och hennes man så är jag så idéfattig på vad jag ska äta om dagarna. Det är antingen mamma som står för den goda maten eller så äter jag på jobb vilket numera blir fem gånger i veckan, tråkigt! Så precis som igår till jobb köpte jag med mig en sallad från salladsbaren här nedanför, som jag skrivit om innan. Jag kan bara inte tröttna på deras goda salladsbuffé! Det finns allt att välja mellan och den blev idag lika god som vanligt: pasta, grönsallad, tomat, gurka, färska champinjoner, pesto och en liten burk med tzatziki bredvid. Plus en pepsi max till men det behöver jag väl knappt nämna...

Det blir en lugn kväll ser det ut som, funderar på att ta mig en sväng inom grannen Triangeln - sjukt inbjudande och hemtrevligt har de det :). Först ska jag prata en stund med min lilla vän Malin som förresten har fått jobb nu! Så himla glad för dig älsklingen, världens jobb dessutom hihi. Grattis!

Ett annat "weeeeihoooo" är att Emelie äntligen fått en praktikplats och inte var som helst... utan i Shanghai! det är faktiskt galet! I fem veckor ska hon bo i Kina och få jobba på ett företag som producerar ekologiska textiler, kläder och sånt roligt. Riktigt sjuk möjlighet för framtida karriär, happy for you sis!

Ser det inte sjukt gott ut?!

Kommentarer
Sis säger:

aaaw, gumman! =) tack så mycket....är så glad att jag spricker! Sjukatse gulliga outfiten du hade idag på ditt secret mission, smask!

2009-09-01 | 18:30:19
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
C säger:

åååh tack! glad att du kommenterade den :P smask smask smask! ditt uppdrag i shanghai är smask om något!;)

2009-09-01 | 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback