Off to Shanghai

God morgon! Jäklar vad klockan är lite... Vi la oss lite efter ett och så väckte pappa oss igen 04.50... Emelie reser nämligen till Shanghai idag och har varit hemma sen i lördags, myspys! älskar att ha dig hemma syster, antar att det är ett tag till nästa gång vi ses :(.

Hur som helst, så lämnade vi av henne på Svågertorp och nu är pappa och jag hemma igen. Jag har den sjukaste huvudvärken, och jag förmodar att det beror på min dos av stark hårfärg igår, satt trots allt och andades in den i drygt fyra timmar :P inte det bästa.. Jag tror jag måste försöka sova lite mer, och se om jag orkar vad jag planerat denna dag.

Kraaam.


My sweet love ♥


Kommentarer
emelie säger:

Shanghai rocks baby, love you tooooooo =)

2009-10-03 | 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback