New me.

Hej hopp!

Vilken lång dag det har varit! En lång dag med minimalt ätande, huvudvärken är nu på topp och jag har en ny hårfärg.. :P Malin, Emelie och jag hade planerat en liten fika och en tur i stan idag. Fika blev det och vädret var underbart! Kallt, soligt och frisk luft. Malin och jag hittade ett par skitsnygga tights med en "läder"lapp längs benen, så vi köpte vars ett par :) Fanny mötte upp oss på Espresso House och stanmyset fortsatte!

Vid tretiden träffade jag Malin Richter som idag har färgat mitt hår, vi körde iväg och handlade färger, folie och alla tillbehör. Färgen blev inte alls som vi planerat men det gör ingenting, hon var så duktig ändå! Tanken var ljusbrun..något hände på vägen men det var inte hela världen. Om jag inte är nöjd om några dagar ska hon försöka lägga i lite ljusa slingor igen men jag vill nog inte mixa med det för mycket!


Vad tycks?
Kan jag ha de såhär mörkt eller borde vi försöka få det ljusare?


Kommentarer
johanna säger:

det blev jättefint. du passar verkligen i den färgen gumman :) var hitta du tightsen? pusss

2009-09-29 | 22:49:47
C säger:

både på monki och på mq, mq's var finare och skönare OCH 50 kr billigare ;)!

2009-09-29 | 23:23:52
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
emeli säger:

tycker du ska behåll det sådär, det va super snyggt!

2009-09-30 | 19:56:17
Bloggadress: http://quek.blogg.se/
mimmi säger:

SKITSNYGGT så cicci!:D

2009-10-02 | 10:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback