Morning sunshine

God morgon!

Nu är jag hemma hos pappsi och Nettan vilket var ett bra tag sen, alldeles för bra. Men nu är jag här och det är mysigt som vanligt. Solen skiner ju idag ser jag! lite småsvalt ute trots allt, hösten är på väg!? :)

Mamma och jag tänkte köra till Entré idag och besöka lite trevliga affärer och kanske även en trevlig lunchrestaurang. Måste fixa litesmåsaker, de småsakerna jag fixade med förra veckan som är hemliga hohoho, de ska fortsätta att fixas idag!

John kom sent igår efter träningen och vi var uppe lite för länge eftersom vi fastnade för CSI: NY, den bästa av alla CSI-serier så vi kunde inte slita oss. Tror vi somnade halv två och John skulle upp sju så det var rätt svårt att överhuvudtaget vakna imorse när han skulle till jobb och jag fick äran att blanda oboy till frukost. Sleeping and walking! Jag sov givetvis vidare ett par timmar efter han hade kört och det var sååå skönt och välbehövligt! :)

Ikväll är det den vanliga fredagsbuffén av räkor som gäller, mums. Efter det kör jag iväg till Malin för att göra oss iordning och dricka lite gott vin till Idol, och sen blir det fest i bunkeflo. Hoppas på en trevlig kväll!

Skriver efter Entrébesöket!

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback