Duffy

Min huvudvärk har äntligen släppt, skönt! Sov vidare ett par timmar, åt frukost och andades in den helt fantastiska höstluften! Sjukaste vädret idag, eller i förmiddags åtminstone. ska hösten se ut, kall, frisk och solig! :)

Malin och jag bestämde oss tidigare i veckan för att ha en mysig hemmakväll, lite quality time som jag är så förtjust i... vad jag tjatar haha! Om någon timme kommer hon hit, det blir den omtalade salladen från salladsbaren här nere och till detta blir det tre timmar av skitbra tv-tittande med mamsi: Idol och Grey's x 2!


Lille älsklingen kröp upp under hakan och skulle snutta sig,

kan han förbli så här liten tro? :$

Sitter och lyssnar på Duffys grymma toner, det är också en typisk grej jag förknippar med hösten: Duffys "Warwick Avenue" och även "Loving you".

Kanske blir ett litet inlägg senare, vem vet? Om inte - ha en fin onsdagskväll!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback