Colour me up!

Hej igen!

Nu har jag vaknat och träningen var fantastiskt skön idag... vi slet som två djur och jag slutade inte förräns jag i princip rann av crossmaskinen. Mådde lite illa sen, men det visar ju bara att vi gav allt.. eller hur? Vi blev iaf kanonsvettiga och det var tanken! Min hjärna har fått in lite nytt syre och jag känner mig piggare än tidigare..

Jag har jobbat en hel del denna månaden, fem dagar i veckan om inte mer vissa veckor(!), och nu orkar jag inte. Jag ville bara vara hemma idag, hemma med mamma och mysa framför TVn, och Martina var så snäll och tog min kväll. Både idag och imorgon, tack ♥.

Innan Idol börjar tänkte jag göra min vän sällskap på Din sko, hon jobbar själv den sista timmen och har hand om stängningen idag vilket kan vara lite ensamt så jag ska hålla henne sällskap och prova massvis av skor! hihi.

Min andra Malin-vän, Malin Richter :) har erbjudit sig att färga mitt hår och det är så jäkla snällt för det kostar mer än vad jag har råd med, att göra det hos frisören. Så hon får vara min privatfrisör och färga det åt mig, ska bli en rolig tisdag! Ja, det är alltså bokat till tisdag nästa vecka. Bestämde mig för Rachel Bilson-färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback