BSB!

Hej och godmorgon!

Jag har sovit så jäkla dåligt och väldigt lite inatt. Mitt eget fel kan man tycka eftersom jag aldrig gick o la mig igår.. eller det gjorde jag ju men på tok försent. Jag kan bara inte sova vissa nätter, då sitter jag hellre uppe och lyssnar på musik, snackar med Emelie i andra änden som också är vaken eller tittar genom mina allra första fotoalbum på Facebook. Det kan jag utantill nu?! Men jag kom åtminstone upp vid tio idag, med en gräslig huvudvärk som inte släpper... ska snart bege mig till pappsis jobb och få ett par papper utskrivna och även passa på att käka lunch där med honom. Mys! :)

Fanny, Malin och bl.a Linus hade planerat att gå o se Backstreet Boys när de kommer till Danmark i december och jag blev sjukt sugen när jag hörde det så nu ska jag också få följa med :P Men det blir nog i Stockholm för ståplatsbiljetterna var slut i DK! Ska bli en fruktansvärt rolig upplevelse, jag säger alltid att "konserter borde man gå oftare på" och nu har jag varit på tre st jag är riktigt nöjd med! Men fatta vilken upplevelse att se det band vars skivor man slitit ut sen vi gick i ettan! haha, det kommer bli underbart.

Tidernas boyband :)
(nu med en medlem mindre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback