Work, work, work

Det har tyvärr inte blivit så mycket jobb sen jag jobbade förra veckan, få som är sjuka nu eftersom de inte ringt in mig. Känns jättetråkigt och annorlunda, är van vid att jobba fem-sex gånger i veckan och nu ingenting! Så därför ringde jag min chef igår och frågade om där inte var ett par timmar, trots att ingen var sjuk, så att jag kommer in i det på riktigt innan all julhysteri drar igång! Hon hade tydligen tänkt på mig också igår och försöker fixa fler pass nu när en av personalen går ner i timmar! :)

..men så ringde en av mina kollegor för en stund sen och frågade om jag ville jobba imorgon pga att hennes son var sjuk. OM jag vill! Så, imorgon mellan 12-20 ska jag jobba, behöver jobba av mig. Är lite smånervös för mellan 18-20 står jag helt ensam i butiken... det ska, och det får, gå! :)

Imorgon är det avskedsfest nr 1 för Tobbe, nr 2 infinner sig på lördag vilket betyder att helgen redan är bestämd, söndag har jag ännu ingen aning om. Kan behövas en vilodag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback