Vänner


Imorse väckte pappa mig klockan sju. Jag somnade nog runt tre igår, alltså ingen vidare sömn.. När han åkte till jobb kvart över körde han hem mig till mamma där jag somnade om, men vaknade av att en butik där jag sökt jobb ringde mig! Synd att jag redan har ett jobb, varför ringer alla nu när jag redan tackat ja? Så är det alltid! Men jag är glad för det jag har, bara liten fördel att de andra varit i Malmö..

Malin och Fanny mötte jag vid Zara för en dag i stan, jag kände inte alls för en dag i stan. Jag har ju inga pengar och fönstershopping tär på en efter ett par skyltfönster! :( Men saken är den att jag mår så bra utav mina vänner, det gör jag verkligen och er hade jag inte klarat mig utan. När jag kom tillbaka från stanrundan var jag faktiskt på riktigt gott humör, jag mådde bra!

När jag fått smaka på mamsis underbara köttfärspaj åkte jag ut till min lilla Malin för att fullfölja vänner-myset för idag. Det ska inte mycket till för att en vännerkväll ska bli så bra som idag. Vi kan sitta tysta i flera timmar eller den ena halvsovandes och den andra halvkikandes åt tv-hållet, eller så pillar vi varandra i håret hehe, men bara det gör en kväll. Ikväll var dock ingen tyst kväll, vi hade en massa grejer att prata om :P!

Det jag vill komma fram till är att mina vänner är det bästa som finns!
You complete me, det gör ni verkligen.
Tack för att ni är ni! ♥




Kommentarer
Leia säger:

Hallå!

Hur är det idag?

2009-10-13 | 14:20:50
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback