Red is hot

Hej hopp! Gud, denna dagen har varit lång och seg... de har inte ringt in från jobb, förmodar att allas barn är friska nu! :P nej jag ska vara snäll, kan bara inte låta bli att hoppas för nu vill jag jobba! det var så kul igår, sålde för betydligt mer än vad jag gjorde i måndags. Det var en bra jobbdag alltså =)!

Malin var precis här på sin långlunch så vi köpte hem mat från salladsbaren down stairs, såg finalen av Australia's Next Top Model vilket ingen av oss följt men det var kul ändå. Vinnaren blev rödhåriga Alice Burdeu, vacker som få. Gillade hennes speciella drag och hon var sjuk på catwalken! =)


Kommentarer
emelie säger:

åph, såg hela den sesången i danmark, innan jag stack till kina....skit bra, australia's next top model is the shit, mycket bättre än tyra! HOn blir så sjukt cool på bilder, hon son vann alltså! =) Älskar dig!

2009-10-07 | 19:02:32
C säger:

Ja jag vet! domarna är så mycket bättre, känns mer på riktigt. Tyra är så jäkla dramaaaa! dock snygg som få, men jo jag gillar också Australia's. Alice är så fulvacker :D! Jag saknar dig!!!!

2009-10-07 | 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback