Missbedömt skoval

"Something in your eyes makes me wanna loose myself, makes me wanna loose myself.. in your arms. There's something in your voice, makes my heart beat fast, hope this feeling lasts the rest of my life."


Hej! Nu är klockan, i min normala tidsuppfattning, ingenting - men jag är trött, jag är gnällig och jag överväger faktiskt att gå o lägga mig! Mitt knä värker sen helgen och det blev inte bättre av att ha stått upp hela dagen. Dum som jag är så valde jag bort komforten idag. Tänkte: nä men mina höga stövlar är nog det skönaste (läs: finaste) jag kan ha till dagens jobboutfit. Wrong, oh so wrong. Åtta timmars jobb i stövlar med liten klack på är inget att rekommendera!

Min dag på jobb har utöver kärringplågorna varit en bra sådan, roliga kunder och lagom lugnt de tre timmar jag stod själv i butiken. Mamma var så snäll och kom o hämtade mig, för i dagens oktoberregn och med en timmes bussfärd hade jag förmodligen... jag vet inte vad! inte varit glad iaf.

Nä, men det här med att gå o lägga sig? Borde jag kanske testa det, för en gångs skull? Jobb väntar även imorgon och imorgon har jag bilen så jag tänkte köra en timme tidigare så att jag hinner njuta av butikerna på Nova innan jag börjar. Känns som en god idé.

..och i vanlig ordning föll jag pladask för nyheterna på asos - alltid samma visa. Titta får man!


Asos, 600-nånting kr. Love!


Kommentarer
My säger:

fri frakt på asos idag till midnatt :)

2009-11-04 | 18:34:20
Bloggadress: http://llimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback