How do you feel when you look in the mirror, are you proud?

Malin kom över efter att hon slutat jobba, vi har i princip inte gjort ett dugg mer än tv-mys ikväll. Eller jo, vi åt alldeles för mycket godis och varma mackor :)! Det blev några skitserier som mamsi ville se, som Bonde söker fru och Dr Phil, eller Phil kan väl vara bra ibland men nej, icke idag. Sen klockan nio var det givetvis efterlängtade Grey's Anatomy! Den serien blir ju bara bättre för varje säsong, sorglig men bättre.

Imorgon tänker jag börja träna igen. Vi var laddade, duktiga, svettiga och nöjda för två veckor sen. Vad hände efter det? Var fan tar motivationen och självdisciplinen vägen? Usch nej, shame on me. Så om jobb inte ringer in mig imorgon ska jag ge mig på gymmet. Är sugen som fan nu, om jag bara låter mig komma in i det så vet jag ju att det är så förbannat skönt sen! go me... :)

En liten bit av Pinks låt Dear Mr President som är underbar. Texten är väldigt fin, värd att lyssnas på eller bara läsa genom - eller både och.

Nu saknar jag Emelie jättemycket! Visserligen bor hon inte hemma annars heller men Kina känns ju bara som en evighet härifrån, vilket det är också! Jag hoppas att jag hinner träffa dig i början av november sålänge de inte ringer in mig på jobb, så kommer jag till dig min favorit! ♥


Natti natti


Kommentarer
emelie säger:

älskar dig mest i hela världen gumman! Saknar dig också... har skcikat lite bilder til din hotmail! take a look =)

2009-10-08 | 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback