Halsduksmys

Idag kan man ju säga att hösten är här, på riktigt! Fy fan vad kallt det är ute, jag var tvungen att ta mig en snabbis på stan så fort mamma kom hem och tog över lille Max.. tyvärr hittade jag två fina saker idag, halsduken med stor H som var slut sist jag tänkte köpa den, och en svart klänning som jag genast blev kär i. Nu letade jag inte ens efter en outfit till lördag, vilket jag försökt hela veckan. Har en annan outfit in mind men jag trivs mycket bättre i denna! Varför?

Så.. jag hade ju lämnat kortet hemma för att inte kunna handla något men det var ingen idé. Sprang hem, sprang tillbaka, handlade båda två. Är nöjd. Men också lite fattigare... Jag ska se ifall jag blir lite klokare innan lördag för då lämnar jag tillbaka klänningen och nöjer mig med det jag tänkte mig innan.

Nu väntar jag på att maten ska bli färdig, är vansinnigt hungrig! Ska bli så gott med mammas goda mat, det luktar vitlök och stekta champinjoner idag... det luktar alltså lovande :)


Ja jag vet att jag lämnat en knapp men den ville bara inte..

Har börjat vänja mig vid hårfärgen nu också,
tror det chillar ner lite efter ett par tvättar!


Kommentarer
mimmi säger:

UNDERBAR KLÄNNING!

2009-10-02 | 10:19:14
emelie säger:

åh herregud din nærd, fan vart hittade du allt det fina!!??? looove it, bajs! =)

2009-10-03 | 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback