Cool down

Hej! :)

Min dag började väldigt tidigt idag. Malins mamma skulle ärenden i stan och Malin skulle vara taxi fram och tillbaka, så halvåtta befann jag mig mitt på gågatan för att göra min vän sällskap medan hon väntade. Vi gick bort till espresso house på Davidshall, mysigaste! Vi satt där inne helt själva i princip en timme innan det kom fler kunder. Jag hade tagit med mig massa roliga tidningar med smaskiga skvaller och senaste Chic, Malins rara mamma bjöd på frukost så vi åt vars ett naggbröd med vanlig ost, creme cheese, tomat o sallad och så en stor chai till det! Mysig morgon or what?! Du är så bra Malin ♥.

1 ½ timme senare gick jag hem och Malin hämtade sin mamma, jag väckte min och somnade även i hennes säng. Fy så skönt! Klockan elva var jag vid liv igen och tog tag i träningen idag, körde ut till Friskis och tränade hårdare än på länge, riktigt bra idag måste jag säga =) jag planerade en halvtimmes uppvärmning på crossmaskinen som snabbt blev till en hel timme, sen kom det upp en varningstext på skären: COOL DOWN. hehe, jag var rätt nöjd och bilen gick ut så jag körde hem efter det.

Och nu sitter jag här och har precis ätit lunch, thaimat som vi hade kvar sen igår - nu väntar en varm dusch och sen ska jag och min kära mamma göra stan osäker!


Hösten är förresten helt fantastisk idag!
 


Kommentarer
F A N C Y säger:

En timme!? Du är galen gumman! Men himla duktig! Själv jobbar man typ hela veckan. Förhoppningsvis inte på torsdag dock så om du inte ska göra något då kanske vi kan hitta på något? Kolla in skorna jag köpte nyss föresten! =)



PUSSS (L)

2009-10-20 | 16:27:29
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback