Canada's Next..

Hej hopp!

Seg, segare, segast. Vilken lång dag det har varit... tråkigt när mina underbara jobbar och inte jag. Ja, kan väl säga att jag i mitt tidigare liv varit en workaholic men jag måste medge att jag trivdes bättre så! Men, å andra sidan har jag kvällar och framförallt helger lediga även om jag jobbar, eftersom det numera inte blir några kvällsjobb - skönt!

Mamma och jag har förresten en liten vana numera om eftermiddagarna då jag inte jobbar, det är Top Model, och varsin goood sallad från salladsbaren runt hörnet, som just nu har varit Canada's Next Top Model, riktigt fin säsong. De två finalisterna var jämna all the way tyckte jag, men trots det var det ändå SÅ RÄTT att Meagan Waller vann, 19 bast - vilket liv hon har framför sig nu. crazy!


Nej, nu ska jag bege mig till min lilla älskling i Bunkeflo! Hon slutade precis jobba så jag tänker våldgästa hennes soffa och underbara tv/vardagsrum-på-ovanvåningen-med-högt-i-tak :D där jag för övrigt planerar att flytta in. LOVE IT! Med stora träbalkar i taken... åh! undra om de hade blivit trötta på mig?

Nej, hörs senare eller nåt! Bilen väntar och jag måste ha en pepsi max.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback