Pissesvin

Okej, här kommer klagomål: Jag var förberedd på smärta, små eller stora biverkningar men jag är redan trött på min snart obrukbara vänsterarm! Jag överdriver, men jag skämtar inte.. Är det värt det? Jo, det kan man tycka eftersom en sjukdom i tre veckor inte är att rekommendera, därför tar vi sprutan bla bla... Men det känns absolut inte roligt att ha tagit det jäkla vaccinet nu, det slog mig att vi i princip är försökskaniner. Så känns det. Allt har ju gått oerhört snabbt, hur vet dom redan att detta vaccin är bra? Alla läkares olika svar gör mig bara förvirrad. Vafan. Nu sitter vi här med en minisväng svin i oss. Jag får panik. Lite ont i armen är inget att klaga över men varje gång det strålar neråt i armen påminner det mig om hur osäkert allt detta känns. Jag blir så trött!



Så här kände vi oss idag i den 150 meter långa kön till vaccinmottagningen.
Kändes som vägen till avrättning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback