Valborg

Solen har verkligen varit generös både igår och idag! Känns som att det var första året Valborg var soligt och fint, och framförallt varmt! Jättemysigt hade vi det, först hos Fancy där vi grillade och sen tog jag en alldeles för dyr taxi ut till Vera där ett gäng festglada tjejer väntade. Vera hällde i oss ett par cider och så cyklade vi med en sjuk fart till slagt =P haha, helt sjuk på att rama! Men fram kom vi och vi hade trevligt, dock hemskt ont i fötterna av en flaska som gick sönder på golvet så min tå fick lida. När vi kom ut märkte vi att alla mina tår var blodiga och äckliga... Halvtre kom älsklingen och hämtade oss, körde oss till jobb och så köpte vi hem vars en pommes och läsk och cocio, så jävla gott. När vi kom hem tog John hand om min fot i handfatet medans jag satt på toalocket och väntade, min rara lilla filur <3.


Jag och min snutt fick vänta i 40 min på bussen,
och gav därför kameran några försök =)



Vera inne på Slagt, glad i hågen


pusskalas! Vera och hennes kompis Jasmina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback