Studentklänning, redan!?

Är helt utmattad efter en sen natt med matteplugg, tidig morgon med matteprov, långa timmar på nya och underbara Entré, hittade så mycket fint! Har inga pengar till nånting dock så det var inget vidare... Malin lånade mig pengar till en god lunch, vi åt på något Wok-ställe där det fick bli kycklingfilé i en sås med cashewnötter, kastanjer, bambuskott och massa annat gott till - mums! Sen... lånade Sarah ut pengar till en klänning jag testat tidigare, till studenten. Enkel, billig och söt =) Jag känner mig nästan lite för tidigt ute men eftersom den är så billig kan jag köpa en ny om det kommer fler underbaringar, väntar ivrigt på att asos ska släppa sina! Så om det blir en ny duger denna utmärkt till andra tillfällen, med en snygg kavaj eller jeansjacka till eller vad som helst, vitt som vitt =)!

Måste återigen börja plugga. Nästa prov är imorgon 8.10 i italienska som denna gång känns lite svårare än de förra, mer grammatik och mycket att hålla reda på. Lektionen efter det har vi del 2 i MaC... jobbigt.

Nej, nu ska jag föra över pengar till Sarah som snällt lånade ut till min lilla klänning!

Skriver mer sen. Ciao


Förhoppningsvis är mina gräsliga ben fem gånger brunare till studenten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback