Run Forrest, run

Ciao lettori,

Imorse började vi med matte, fortsatte med affärsjuridik för att sedan besöka Johanneskyrkan på religionslektionen. Vi åt sen lite lunch på det vanliga stället, hade håltimme, fortsatte med internationell ekonomi och till sist geografi. Kom inte ifrån skolan förrän 15.45... då fortsatte vi en stund i stan men sen orkade vi inte mer än en halvtimme. Jag kom hem, var inte alls nöjd med min dag. Hela dagen har jag känt mig allmänt nere och ingenting är som det ska. Eller jo det är som det ska men jag har just en sån dag idag då allt känns svart, trots det underbara vårvädret. Det hjälper inte heller att jag har omprov i geografi på torsdag, känns så tungt när större delen av klassen har en pluggfri vecka! Hela denna kvällen och imorgonkväll måste jag plugga stenhårt, slutar dessutom lika sent imorgon..! Kan jag inte bara hoppa över idag? och snabbt påbörja morgondagen som förhoppningsvis blir bättre.. På torsdag skulle jag egentligen ha jobbat direkt efter provet som jag skriver halv fyra, men Vladi kunde ta mitt pass, snäll som han är ! Så det slipper jag, men sen fredag blir det jobb eftersom vi är lediga. Så nästa sak i veckan att se fram emot är fredagkväll då Josefin och Alex har sin 20-årsfest, och allra mest längtar jag till att Emelie kommer hem på fredag. Så både Emelie och Malin ska med på festen, kan inte bli fel =).

Var precis nere vid Ribban och sprang en härlig runda, det är nog det skönaste för att rensa tankarna.. Mm, så nu är jag svettig och äcklig! duschen och mammas thaimat väntar, - kycklingfilé och wookade grönsaker i kokosmjölk, mums!

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback