One

Jag heter Cecilia men kallas numera av mina vänner för Ciccela, därav bloggnamnet. Favoriter som gör mig glad är alla de som står mig väldigt nära, sommar och höst, musik när den är som bäst och ärlighet - i alla dess former. Jag tänker främst skriva om detta och lite till och försöka göra detta så läsbart som möjligt!

/C.


Nu har jag åter startat denna blogg som jag faktiskt använde ett bra tag innan jag började min nya på blogspot, men jag tänker faktiskt starta om här. Har tagit bort alla gamla inlägg för att börja om på nytt =). I detta första inlägg tänker jag presentera mina vänner som förmodligen kommer nämnas ett par gånger i min blogg.

Min bästa vän Malin som jag inte en sekund ångrar att jag lärde känna, finare person har jag aldrig träffat! Sarah, Vera och Fancy är tre andra livliga tjejer som framför allt de två senaste åren av gymnasiet har betytt väldigt mycket för mig, ni gör mig så glad alla fyra.

   
 Malin                   Sarah                    Vera                    Fancy

Så, nu ska jag sätta igång med plugget inför morgondagens prov i Internationell ekonomi.

Kommentarer
John säger:

jag då (A)

nej men söt blogg älskling, nu bara måste du tatuera in det högst upp annars blir det lite floppigt?!

2009-03-11 | 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback