Me and Julio

Lyssnade på Simon & Garfunkel innan när jag kom hem från shoppingturen med tjejerna, och just Me and Julio passade så perfekt till mitt vårrus-humör idag! Soliga dagar gör mina dagar så bra, herregud vad underbart det är. Får mig verkligen att vilja hoppa nån månad fram, till Prag, balen, studenten, sommaren! Åh ge mig det nu!

Min bikini från H&M kommer nästa vecka, spännande att se hur den sitter. Under tiden jag väntar in den hittar jag bara fler och fler. Idag på asos, fräsch färg och fin som bandeau. Gillar detaljerna, och färgen såklart =) om det blir fler får det bli denna!

Klockan har redan hunnit bli långt över tio, jag tänkte duscha, plugga lite till och ändå hinna med lite sömn inatt. Hur ska detta gå till? Måste försöka komma upp halvsju imorgon så jag hinner till provet!...

Därför blir det inget mer här idag. Jobb imorgon direkt efter skolan så får nog skriva på lördag.

För övrigt kommer jag ha den tråkigaste helgen på länge, precis som veckan som gått. Orkar inte såna veckor! Fullspäckad skolvecka och jobb fre, lör, sön....

Slut på mitt gnäll nu =)
Buona notte ♥.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback