Måndag, igen...

Hej hej! Jag har varit så kass med uppdateringen, har inte hunnit helt enkelt =(. Festen i fredags med Mojitos inblandade blev nog en lyckad kväll! Bilder finns på facebook.

Idag har jag fått smaka på den godaste falafeln någonsin, No 1 på Rosengård. Malin har snackat om dem i en evighet och idag när vi hämtade bilen där köpte vi vars en. SÅ GOTT! Kommer att åka dit och luncha med Malin hela sommaren när hon jobbar där på MKB, mums!

När vi hämtat bilen körde vi ut till Bunkeflo och hämtade hennes kläder, plockade upp Vera och vidare ut till Friskis, och det var första gången på tre veckor som jag tränade. Mina lungor är ju bra nu så nu är det dags igen! Så jävla skönt var det, sprang i 42 minuter och har nog aldrig varit så svettig. Så det ska va!

Nu ska jag duscha, städa mitt kaos-artade rum, läsa geografin, springa bort till Triangeln och prova en klänning sen får jag se vad klockan är! Kanske hinner med en Harry Potter med John ikväll, känner för lite barnfilm ikväll. Eller Lejonkungen!? =) åh så längesen!

Hörs senare, ciao.

Sarah pressade 14 limefrukter som skulle bli limejuice till mina Mojitos, och så "muddlade" vi myntan tillsammans med sockret, och i med romen. Sen fyllde vi glaset med is som vi krossade med en tegelsten haha, och så i med Club Soda, blev nog ganska bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback