I ♥ Asos

Hej ♥ !

Nu är jag på lite bättre humör.. tankarna rensades efter löpningen och mamma hade lagat världens godaste mat. Åh vad jag älskar thaimat! Jag har pluggat en del till geografin, dock långt ifrån tillräckligt. Men jag har tittat lite på The Mentalist med min underbara mamma, har fått den dos av mammamys jag behövde idag ♥. Den senaste timmen har jag pratat med Malin en lång stund, det var mysigt.

Jag har även hittat en bikini som försenade min beställning av leoparden, kan inte bestämma mig.







 
Nu har jag beställt, och det blev leoparden som jag egentligen bestämt mig för innan. Får se hur den ser ut in reality! =)

Nu är det verkligen dags att sova, jag måste skärpa mig. Eller varför egentligen, jag har ju lagt mig sent i tre år nu så varför när det är drygt två månader kvar... kan åtminstone ge det ett försök!

Buona notte!




Kommentarer
Anonym säger:

den översta älskling!! helt klart, den understa ser "för vit" ut

2009-03-31 | 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback