Evigt letande

Precis som med nyårsklänningen är det ett evigt letande efter den perfekta studentklänningen. Har kommit fram till att den ska vara söt, enkel och användbar till andra tillfällen =). Svårt att hitta något redan, det har inte kommit ut så många. Hittade en söt på Cha-Cha som bara kostade 300, men vågar jag verkligen köpa en nu? Kommer nog hitta fler så det är lite riskabelt om jag känner mig själv rätt..

Tre söta vitisar som egentligen inte är något av det jag tänkt mig, kanske blir en blandning. Gillar dock den till höger, fruktansvärt söt!




Denna underbaring kommer ifrån Asos och är precis en sån jag vill ha formmässigt,
men utan alla prickar!

Kommentarer
syster säger:

den längst upp till höger, oh my god! Den måste du ha gumman, hade varit väldigt fin på dig, och SÅ speciell!

2009-03-16 | 00:09:50
C säger:

åh hej syster! :) jag vet men den hittade jag på en randomsida från usa, svindyra klänningar så nepp :( saknar dig!!!

2009-03-16 | 00:40:17
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
F A N C Y säger:

Ciccela! Var kommer den högst upp till vänster ifrån? Exakt en sån jag vill ha!!

2009-03-16 | 20:33:47
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
johanna säger:

hallå du cicci :) den du tyckte om som va med prickar finns utan på stylebystars.com

2009-03-16 | 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback