80 days left

God kväll! Min helg har varit avslappnande och mysig, med Let's dance-tittandet i fredags med päronen och John, inköpslisteskrivandet inför Mojitokvällen som enbart var skoj =), sen lördagen som gick åt till min vän Malin och ett besök i staden, sen myskväll med Malin, Emma och Fanny bänkade framför melodifestivalen som var en besvikelse! Innan dess hade vi shoppat loss med Malins mammas ica-kort och köpt en god lördagsmiddag som bestod av lövbiff, potatisgratäng, avokado, tomat, gurka, fetaost och Jensens favorit till, så jävla lyckat! Sen köpte vi ett ton godis, chips och dippa och svällde sen upp till ballonger allihop. Så det ska va!

Fast från och med imorgon ska det inte alls vara i närheten av det där, nej nu äter jag min sista chokladbit på ett bra tag. Stenhård diet inför allt som har med student-, bal- och sommarfestligheter att göra. Och för första gången så är jag riktigt sugen på att verkligen följa dieten - go me! Det handlar bara om tre-fyra kg som ska bort, sen är jag nöjd! =)

Satt och räknade och nu är det minsann bara 80 dagar kvar tills det smäller, student 2009-06-03 kommer bli oförglömlig ♥!


Lilla klassen i tvåan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback