Update: midsommarbilder

Ohoj!

Det blev visst ett par midsommarbilder i år trots allt. Jag och lilla Mimmi gjorde allt för att peppa stämningen på jobb, denna hemska kväll som vi tvingades jobba. Fyfan. De 2,5 första timmarna hade vi FYRA KUNDER. Förstå ni så drygt det var! Åh, jag blev så arg.. men vi åt köttbullar, nypotatis och jordgubbar med grädde och hade mysigt ändå. Musiken spelades flitigt och vi slösade allt mer pengar på jukeboxen - trevligt =). Vladi var så snäll och kom elva så jag kunde sticka en timme tidigare, hoppade snabbt in i duschen och sen körde jag till Jesper där mina fina vänner firade. Sjukt mysig fortsättning på min jobbkväll med en massa dans o CocaCola eftersom jag var chaffis. När Malin och Fancy var trötta körde jag de hem till varsin pojkvän och så hittade jag hem till Vesan där resten av vännerna festade. Runt fyratiden körde jag och John mot Statoil, fick i oss lite nattmat och så somnade vi när det var helt ljust ute. Jag älskar sommarmorgnar!


♥ jordgubbar ♥


Midsommar med Mimmi på jobb

Fina Fancy

Jag och pussgurkan hos Jesper


Kommentarer
Anonym säger:

underbar låt =)Du och jag och flera sommarmorgnar ska det bli sommar =) LÄngtar! Vi tar den första på fredag/lördag =)

2009-06-22 | 23:00:56
Anonym säger:

snygg du är. :)

2009-08-10 | 12:58:08
Bloggadress: http://natacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback