Glad Midsommar

God morgon!
Solen skiner lite idag ser jag, vad underbart eftersom det brukar vara jobbigt väder just denna dag varje år. Men jag kan ju hoppas att det fortsätter vara fint! för alla andras skull =) själv måste jag jobba hela kvällen.. det är inte okej, blir så ledsen. Kan inte ens fira midsommar med mina vänner som förra sommaren! Hur många kommer egentligen äta hos oss ikväll? Förmodligen inte många, känns så onödigt..! När jag slutat vid tolv ska jag nog köra till Limhamn där de andra är, men jag missar hela midsommarmatfirandet och all god dricka. Fan igen.

Så eftersom det inte blir några foto från årets firande får ni från vår mysiga kväll förra året.


De första bilderna var hemma hos Fancy och denna sista är hos Jesper där midsommarfesten var =).

Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback