Girls Night Out

Hej o hå!
Idag är minsann också en väldigt fin dag. Jag har beställt brills och de är både snygga och sköna, helt underbart ju! Mina ögon är lite överkänsliga nu på sommaren med all pollen osv och så behöver jag ju glasögon för att avlasta mina ögon lite =) Bilder kommer sen!

Efter glasögonshoppingen körde vi mot Entré, jag, Emelie och Malin.  Vi hittade nya klänningar allihopa, det är väl härligt!? Åh, älskar att kunna unna sig något då och då (för ofta). Så de ska flitigt nvändas ikväll, för ikväll ska vi ha vår efterlängtade och planerade drinkkväll. Det blir alla tjejer samlade: jag, Malin, Sarah, Vera, Fanny och Emelie =). Det resulterar alltså i en tjejkväll - så jäkla mysigt! Vi ska börja med drinkar hos Malin och sen blir det dans på Hipp som har sommarpremiär ikväll.

Bilder kommer imorgon!


Jag fick en hel korg av mina arbetskompisar med goda drickor, bl a olika vodkasmaker, så de ska påbörjas ikväll med Malins Strawberry daquiri-mix som hon inhandlat. Så jäkla gott och vilken underbar start på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback