BIKINIFROSSA

Hej o hå!

Jag har ju bara inte kommit nånvart med städningen. Jag är så dålig =) fastnade i soffan hos mamsi istället, och tittade på Bachelorette. Ja, vi såg hela avsnittet. Vi är galna, för om något program är uppgjort så är det Bacherlorette.. Men..jag kan ändå inte låta bli =)

Nu har jag dessutom hittat ett flertal bikinisar som jag måste ha, eller en av dem ska jag köpa iaf. Jag har min leopard från asos och därför vill jag ha en bandeau till. jag har egentligen redan för många men dessa är så söta!


Vilken är finast tycker ni?

Först fastnade jag för den längst ner till höger, den ser så mjuk ut i färgerna. Men sen blev jag tokig i de andra två randiga, sjukt sött med den svarta rosetten. Gillar att de är lite tunnare i sidorna än de första.. Men sen är den aprikosfärgade helt ljuvlig!! Hjälp tack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback