Bästa Idolfinalen

Hej!

Det har varit en helt fantastisk Idolfinal, enligt mig den bästa av alla år Idol sänts! Så laddat och så extremt! Tyckte det var jättesynd att Tove åkte ut sist, men Calle & Erik i finalen var ju kanon. Calle som bara blivit bättre och bättre, o Erik som varit bäst sen början. Det var sjukt bra helt enkelt. Gillar att Calle var så jäkla glad och nöjd ändå, vilket man iofs borde vara som tvåa i Idol, men många blir så besvikna! UNDERBART.

Nu måste jag försöka sova vilket är för tråkigt, men om jag hittar på något blir det en väldigt sen natt och det kan jag bara inte, börjar tidigt imorgon. Slutar 16.30 och då måste jag hem och försöka fixa i mitt rum i nya lägenheten, så mycket det går. Vill hinna måla, men var köper man målarfärg efter 16.30 en lördag? :(

Jag är så sugen på att dansa ikväll, hörde att många av vännerna skulle ut. Men varken jag, Malin eller Fanny tar tag i det ikväll. Vi kör ordentligt nästa helg istället! All in. Så jag hoppas att alla vänner som är ute ikväll har en underbar natt!


Kraaam och sov gott ♥

Kommentarer
F A N C Y säger:

Jag skulle kunna tänka mig en liten bild på plånboksväskan du fick idag. Bara så att du vet :P

2009-12-16 | 21:15:39
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback