Tisdag

Hej hopp!

Igår besökte jag och Malin stranden i Kämpinge, vädret var hur fint som helst! Lika fint såg det ut att vara idag men när jag landade hos Malin och vi körde vidare till Kämpinge blev det genast molnigt och kallt. Blåste som bara den! Så vi satte inte ens ner solstolarna utan körde hem direkt, åt vår goda lunch som jag köpt med mig - grekisk sallad med kyckling i och god pestosås =). Vi tog istället bilen till stan och mös runt på gågatan.

På gågatan möttes vi av trevlig afroamerikansk musik och trevliga klänningar. Malin testade den där tubtopen som Kenza haft på sig med dragkedjan en bit upp - sjukt fin på Malin! Den var för kort för mig så det passade ju perfekt till lilla Malin. Jag hittade en klänning/längre linne med småsmåsmå paljetter i mixade färger. Lite sjöjungfru? Fick inte hänga undan den så imorgon får jag se vad lönen säger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback