Jag gillar Vila

Dagen har varit lång, väldigt lång. Huvudvärken satt där den skulle och vi mådde som förjänat efter gårdagen.. MEN vi utnyttjade våra bekymmer på bästa sätt - en tur till Nova Lund. Har varit där en gång förut med mamsi så det var dags för besök nr två. Fanny hämtade upp mig lite över tolv med Malin (Richter) i bilen och så körde vi mot Bunkeflo och hämtade upp myran! Mysig dag med lite shopping och en massa klagande över våra tomma konton =). Jag hittade en oversized kofta som jag även hittade i Danmark förra veckan och med mitt tomma konto fick jag låna pengar av Fanny så att jag fick min fina kofta. tack för det! lön på torsdag - thank god.

Koftan köpte jag på Vila, den är så mjuk och mysig så att jag knappt vill ta den av mig. Den är tight en bit upp i ärmarna och med knappar längs hela ryggen. Så här ser den ut iaf! Är dessutom extra glad nu för jag hittade precis mitt Thomas Sabo-armband som jag inte vågat säga att jag tappat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback