Bortskämd!

God morgon! Solen skiner emellanåt idag också, visst är det mysigt? Åh, igår i stan hittade jag världens sötaste mössa som jag måste köpa.. har bara lite problem att redan köpa höstens plagg..vill inte lägga pengarna på det riktigt än men allt kommer ju in i affärerna så tidigt! Aja, en mössa skadar väl inte.

Igår kom John och hämtade mig halvsex, jag visste dock inte vad vi skulle hitta på. Men vi körde mot KB-hållet och parkerade där, gick bort till resturangen Råå och satte oss på uteserveringen. Jag har faktiskt aldrig varit där förut så det var en nybörjare för mig! Lite som en tapas-resturang med smårätter. Det var skitgott, måste äta där igen! Jag drack ett glas vitt vin och allt var så himla mysigt, det regnade lite på markisen vi satt under - trevligt!

Nästa stopp var brofästet.. med tanken att sitta o mysa framför solen som gick ner men det fortsatte att regna så vi satte oss under ett stort träd på en filt och drack varm choklad som han hade tagit med sig i en termos.. :) När klockan var halvnio körde vi in mot stan igen och parkerade på Entré för att gå på bio. Så himla mysigt, det gör jag alldeles för sällan. John hade bokat biljetter till Inglourious Basterds. Den var verkligen skitbra rent ut sagt, riktigt grym! Älskar Tarantinos filmer och denna var inget undantag. Blev väldigt imponerad av Brad Pitt, han spelade sin roll klockrent. Tack John :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback