ÄNTLIGEN LEDIG!

Hej på er!
Nu är jag äntligen ledig! Har sett fram emot denna ledig helg så länge nu, det har varit enormt mycket att göra på jobbet, framförallt igår. Så nu känns det verkligen som att dessa tre dagar kommer väldigt lägligt!
 
Igår innan jobbet mötte jag upp en av mina goa kollegor, Natalie, för en brunch på Systrar & Bröder. Har inte ätit deras brunchbuffé tidigare men jag kommer definitivt att göra det igen. Det var en stor fin buffé med massvis av godsaker, för 85 kr! Inklusive juice och kaffe/te. Mums! Och efter ett tungt arbetspass cyklade vi raka vägen till en mysig pub på Möllan som heter Belle. Har inte varit där innan men den var väldigt mysig! Härlig stämning och en underbar fransk stil på inredningen. Det var en trevlig torsdag med andra ord!
 
Imorse startade jag min lediga helg med en morgonpromenix tillsammans med Malin som vi rundade av med en frukost i stan. När jag gick hemifrån var det i princip höstväder ute med duggregn och blåst så regnjackan fick åka på. På väg hem sken solen och jag kunde sitta i bara linne på gården sen och mysa med ELLE-tidningar. Svensk sommar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback