Sov gott!

Från och med ikväll har jag bestämt mig för att ändra mina sovrutiner. Jag har ett väldigt dåligt sovmönster och det påverkar dagarna allt för mycket nu. Jag har bara svårt för att komma ur det men nu jäklar. Så nu ska jag ligga i sängen och helst sova klockan 22.00. Jag har bäddat ner mig med min bok, för även om boken är bra så blir man allt lite trött i ögonen. Så önska mig lycka till, det här kommer inte bli lätt att vänja sig av vid. Sex år av sena kvällar ska nu bytas bort mot tidiga kvällar och tidiga morgnar, kanske till och med en morgonträning för att få energi till hela dagen.
 
Sov gott vänner, nu ska jag dyka ner i boken och njuta av Edward Cullen ♥.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback