My 22th birthday

Bästa vännerna, sushi, rosévin, Cosmopolitan, cup cakes, Tequila Rose, dans, dans, dans!












I fredags blev jag firad av min underbara pojkvän, som stod med spisen full av läckerheter när jag kom hem till honom. Till förrätt fick jag små baguettebitar som var stekta med ricottaost och shiitakesvamp på, med massor av vitlök! Till huvudrätt en helstekt fläskfilé inlindad i bacon med en svamp & basilika-fyllning, till ugnsrostade potatisklyftor och pepparsås, med gott rödvin till! Första röda vinet jag tyckt om! :)




Igår firades jag hos mamma på dagen och pappa på kvällen - så det har känts som om min födelsedag varat en hel helg. Tack så mycket mina fina!


Mammas fina jordgubbstårta med sex lager!




Min fantastiska farmor!


Kommentarer
mysan säger:

<3

2012-01-24 | 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback