Att unna sig

Innan jag springer iväg till Elin ville jag bara visa vad jag unnat mig idag! Det var längesen jag shoppade något som inte var inför Egypten-resan eller relaterat till skolan. Så idag har jag unnat mig två fina plagg som jag är väldigt nöjd med! En blåvitrandig stickad tröja från H&M med guldknappar på axlarna för 249:- och en längre tunika i flerfärgat mönster, från Monki. Kostade 250! Jag fick en likadan av min syster när jag fyllde år, fast i svart med svarta paljetter på kragen. Jag älskar modellen och tyckte det var roligt med lite färg och mönster!





Kan visa bättre bilder imorgon men nu måste jag kila iväg!
Ha en underbar fredagskväll! Hörs antagligen när jag kommer hem ikväll.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback