She got that whole place glowin'

God morgon!
Tog en liten sovmorgon idag till halvnio, det behövdes efter gårdagens sena plugg! Nu sitter jag med frukostmackan med köttbullar på och min nya favoritdryck - lättdryck med flädersmak. Åh det är gott och somrigt!

I vintras en kväll hos Fanny satt vi med Victoria's Secret Show på repeat (mest för killarnas skull som var helt tagna) men vi var inte långt efter heller. Lika bra varje år! Men en av de bättre showerna i år (från 2010) faktiskt!

Akon och Katy Perry uppträdde, och guuud vad bra det var. Jag tyckte att Timberlakes "Sexyback" var bra för några år sen... men detta var verkligen grymt. Älskar kläderna till Katys låt, allt är så färgglatt och helt fantastiskt. Längtar redan till 2011's show!






Victoria's Secrets modeller är verkligen snygga på ett sätt som de trådsmala "vanliga" cat walk-modellerna inte är. Visst är de smala - men på ett hälsosamt och vältränat sätt. Minst sagt - SNYGGA! Och så sitter jag här med mina köttbullemackor... kanske skulle ta o springa några mil sen! haha

Nu drar jag igång sista dagens plugg inför tentan. Vi hörs förmodligen när jag tar lunchpaus eller ikväll!
KRAM! ♥


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Jag blir så jäkla glad varje gång jag ser det!!! Galet vad det årets show var bra, mmmmm =))

2011-05-05 | 10:24:07
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
C säger:

Jag veeet! Längtar till detta årets show. Så sitter vi bänkade hos Fanny med vin och gottigt och tio dreglande killar (och tjejer..) :P

2011-05-05 | 10:35:56
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Emelie Sjölin säger:

Men gumman, det är ju barnvagnen jag skriver om =)

2011-05-05 | 10:46:34
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback